Sminke til grønne øyne…

 

For å fremheve grønne øyne så er lille øyenskygge veldig fint. Jeg elsker å bruke lilla i min sminke.

Hvilken øyenfarge har du? Og vet du hvilken farge som fremhever den best?

Om fjompenissen

Lita jente (eller dame om du vil), fra det blide sørlandet som nå bor i "blåse-bort" byen Stavanger. Her bor jeg med min tyske samboer og våre to barn (eller katter om du vil) Mookey og Mimmi. Jeg jobber som daglig leder på Make Up Store og er mer enn normalt opptatt av sminke. Ellers er jeg veldig glad i å prøve meg på kjøkkenet-der jeg lykkes av og til. På denne bloggen vil du nok se mye av sminke, oppskrifter på mat og kaker, katter, tanker til ei forvirra jente/dame og ellers det som vil falle meg inn. Håper du vil følge med på min bloggreise.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

